Gedrukte media 2017-09-21T11:23:41+00:00

Gedrukte media

We maken voor u graag nieuwe mediaproducten, die u meerdere keren per jaar of eenmalig in de markt zet. Dit kan een bedrijfspresentatie zijn in magazinevorm of een jubileumuitgave in verband met uw 25-jarig bestaan. Met onze eigen vormgeefstudio creëren we te allen tijde een unieke productie die we laten aansluiten bij uw gewenste bedrijfsimago en die past bij uw lezersdoelgroep.

We zijn ervaren bladenmakers en experts in creatieve, redactionele communicatie. We kunnen u volledig ontzorgen in de totale totstandkoming, verspreiding en eventuele advertentieacquisitie.

Type producten

Wilt u uw corporate verhaal, nieuws, dienstenpakket of producten aanbieden? Wij kunnen dit voor u verzorgen, als periodieke uitgave of eenmalige/jaarlijkse productie.
Heeft u nieuws, achtergronden of diepte-interviews die u binnen uw vakgebied of thema met enige regelmaat wilt communiceren? Dan maken we graag uw media daarvoor, eventueel in combinatie met klantenservice, abonnees/ledenadministraties en acquisitie.
Kranten lenen zich bij uitstek voor verspreiding naar een grote en brede doelgroep. Denk aan huis-aan-huisverspreiding in een regio met als doel om meer naamsbekendheid op te doen en om direct te werven voor uw diensten of producten.
Het tijdperk ‘boeken’ is voorbij? Grote onzin! Sinds enige jaren groeit de populariteit juist weer. Een boek is en blijft een uitstekend medium om een belangrijk verhaal of gebeurtenis te vereeuwigen. Zo zijn wij onder meer ervaren in het maken van jubileumboeken.

Gepersonaliseerde magazines

Het welkomstmagazine is een gepersonaliseerd magazine dat specifiek gecreëerd is voor nieuwe inwoners van een gemeente, die op deze manier letterlijk en figuurlijk een persoonlijk warm welkom worden geheten. De naam van de ontvanger prijkt namelijk groot op de cover. Daarnaast noemt de burgemeester de nieuwe inwoner bij naam in zijn voorwoord en is er een unieke URL beschikbaar voor elke ontvanger van het magazine.

Jubileumboeken

Sanders Supermarkten was een supermarktketen met 24 filialen, die is overgenomen door Sligro. Daarmee kwam een eind aan een familiebedrijf. Sanders had de wens om de totale geschiedenis van de supermarktketen als een ‘beleving’ vast te leggen en zodoende het ‘Sanders-gevoel’ in boekvorm mee te geven aan alle oud-medewerkers, relaties en andere stakeholders.

Crossmedia

Gedrukte media leent zich uitstekend om te combineren met digitale media. Daarmee benadrukken we het einde van de ‘oorlog’ tussen gedrukte en digitale media, want de kracht zit ‘m in het versterken van elkaar. Met gedrukte media kan snel en doeltreffend de aandacht gevraagd worden voor verdieping en meerwaarde die in de digitale variant gevonden wordt. Denk aan interactieve beelden, video’s, meer foto’s of juist actualiteit.